1. Objevte Toyotu
  2. Toyota C-HR
  3. Pohony

Lákavé vyhlídky do budoucna s rozšířenou nabídkou pohonů

Toyota C-HR Prologue Concept nesnese kompromisy a schopnostmi plug-in hybridního pohonu překonává veškerá očekávání. Koncepční model Toyota C-HR Prologue Concept staví konvence na hlavu, stejně jako tomu bylo u původní Toyoty C-HR. Studie s optimistickým a progresivním vzezřením dává nahlédnout, jaká by mohla být nová Toyota, nově sladěná s propracovaným plug-in hybridním pohonem, který kombinuje všestranný hybridní systém s elektrickou jízdou.

Plug-in hybridní vozy Toyota disponují dostatečným elektrickým dojezdem pro každodenní přesuny a cestování za nákupy. Na delších trasách se vůz hladce přepíná na hospodárný hybridní systém s autonomním dobíjením, abyste mohli cestovat bez omezení či obav z krátkého dojezdu.

Hybridní technologie: pohon s autonomním dobíjením

Vozidla s hybridním pohonem (HEV) spojují sílu benzínového motoru a elektromotoru. Za nízkých rychlostí upřednostňují efektivní elektrický pohon, kdy šetří palivem a snižují emise. Za vyšších cestovních rychlostí se zapojuje spalovací motor. A hybridy se navíc dobíjejí zcela samy. Baterie se za jízdy dobíjí prostřednictvím benzínového motoru a rekuperačního brzdění.

Plug-in hybridy: všechny výhody hybridu… a něco navíc

Plug-in hybridy, podobně jako klasické hybridy, spojují výkon spalovacího motoru a elektromotoru. A také se samy dobíjejí. Avšak plug-in hybridy disponují větší baterií, a umožňují tak delší jízdu na samotnou elektřinu za vyšších rychlostí. Navíc je lze dobíjet z vnějšího zdroje, buďto doma, nebo na veřejných nabíjecích stanicích. Díky přepínatelným jízdním režimům můžete volit mezi čistě elektrickým pohonem, samotným spalovacím motorem, resp. kombinovaným hybridním pohonem.

 

Budoucnost je za dveřmi – a vypadá skvěle

Naše Toyota C-HR Prologue Concept je první – avšak velmi realistickou – představou vozu, za nímž se již brzy budou otáčet všichni kolemjdoucí. Koncept zůstává věrný duchu původního modelu C-HR, který se vzpíral konvencím a představoval dvojí charakter plug-in hybridního pohonu.